Domov ZGODBA

ZGODBA

Odkrivanje skrivnosti žive vode

Preobrazba vode v deželi jagod

2003

Najboljša skrb za rastline: ljubezen in voda

Globoko v letu 2003 sem bil že 10 let v svetu profesionalnega pridelovanja jagod. To je bilo neizprosno razdajanje, ki je zahtevalo razumevanje tehnik gojenja in neomajno ljubezen do rastlin, ter eno nepogrešljivo komponento – vodo – brez katere nismo mogli.

Maks Vrečko, Profesionalni pridelovalec jagod in vizionar | Zgoša pri Begunjah

2004

Testiranje žive vode

Odločil sem se za izvedbo eksperimenta. Jagodno polje sem razdelil na dva dela. Na eni strani sem rastline zalival z običajno vodo, na drugi strani pa so bile rastline deležne skrivnostnega toka žive vode. Preobrazba vode se je odvijala v keramičnih ceveh z vtisnjeno vibracijo.

Jagode so jasno pokazale, katere vibracije jim ustrezajo

2009

Inovacije na področju vode

Na pragu leta 2009 je dozorel čas za nove življenjske izzive, ki so me vabili iz objema jagod. Obdan z izkušnjami in znanjem sem stopil na pot promocije tehnologije izboljševanja  vode v kmetijstvu. Kolegi kmetovalci žal niso razumeli revolucionarnih možnosti na tem področju in ostali pri konvencionalnem pristopu.

18.1 % več pridelka s pomočjo žive vode

2010

Rojstvo Flaške

Odzivi so bili izjemni in 10. marca 2010 se je rodila Flaška. Od takrat je naše potovanje vodilo po ovinkastih cestah posutih z vzponi in padci. Na tej vijugasti poti smo srečevali skeptike – divje varuhe materialnega sveta, in zagovornike – ljudi, ki življenje živijo holistično in čutijo, da je Flaška več kot zgolj steklenica za vodo.

Zadnja družinska fotografija med jagodami
Maks Vrečko
Izberi svojo Flaško.
TRGOVINA
Za več informacij nas kontaktirajte.

FLAŠKA SKOZI ČAS

1994
  • Maks začne s pridelovanjem jagod, s ciljem pridelovati najboljše in najbolj sladke jagode.
2003
  • Maks na jagodah preizkuša strukturirano vodo in odkrije številne pozitivne učinke, ki izboljšajo kakovost in količino pridelka.
2009
  • Maks zaključi s pridelovanjem jagod in se osredotoči na nove izzive.
  • Proizvede testno serijo steklenic za strukturirano vodo, ki jo razdeli med prijatelje in znance z namenom pridobitve povratnih informacij.
10. marec 2010
  • Rojstvo Flaške.
2011
  • Flaška postane prva izbira za mnoge Slovence, saj je prinesla revolucionarno spremembo v uporabi steklenic za pitno vodo.
2012
  • Izdelava personalizirane steklenice Flaška 0,5l po lastnem kalupu.
  • Začetek prodaje Flaške na Hrvaškem, v Španiji in Bolgariji.
  • Flaškin natečaj za najboljši design oblekice. Prejeli smo več kot 350 predlogov.
2013
  • Začetek sodelovanja z organizacijo dr. Masaru Emota.
  • Začetek prodaje v Avstriji, Nemčiji, Estoniji in ZDA.
  • Novi izdelki: Vodan, Flaška Cork in Flaška Grip.
  • Obisk gore Roraima in kanaliziranje informacij o vodi.
2014
  • Izdelava personalizirane steklenice Flaška 0,75l po lastnem kalupu.
  • Začetek prodaje Flaške v Italiji, Švici, Indoneziji, Singapurju in na Norveškem.
  • Prvi obisk konference o vodi.
2015
  • Flaška se prvič predstavi na sejmu Biofach.
  • Začetek prodaje v na Slovaškem in Nizozemskem.
  • Prvo srečanje Flaškinih distributerjev.
  • Novi izdelki: Flaška Doggy.
2016
  • Izdelava personalizirane steklenice Flaška 0,3l po lastnem kalupu.
  • Začetek prodaje v Franciji in na Finskem.
  • Novi izdelki: Flaška Jeans in Flaška Vilinski simboli.
2017
  • Flaška postane partner v projektu Emoto Peace Project.
  • Začetek prodaje Flaške v Združenem kraljestvu.
  • Drugo srečanje Flaškinih distributerjev.
  • Novi izdelki: kozarec Sirius in Flaška Uniq.
2019
  • Nova spletna stran Flaška za katero prejmemo nagrado Websi.
  • Tretje srečanje Flaškinih distributerjev.
  • Novi izdelek: sklada za sadje Karpo.
2020
  • Flaška praznuje 10 let.
  • Začetek sodelovanja z The Earth Organization.
  • Novi izdelek: skodelica za čaj Angelica.
2022
  • Izdelava novega modela Flaške s širokim vratom, 0,5 l in 0,75 l.
  • Aplikacija eFlaska App.
  • Nov izdelek: kozarec Love & Gratitude navdahnjen z delom dr. Masaru Emota.
2023
  • Nove kolekcije: Flaška Horoskop, Flaška Yoga in Flaška Empower.
  • Nov izdelek: Flaška Green.

FLAŠKA NI IZDELEK - JE POSLANSTVO

V sodobnem svetu, kjer je vse več odtujenosti, Flaška ostaja zavezana družini. Četudi smo razdeljeni med proizvajalce in kupce, verjamemo, da smo vsi del iste družine. Naša povezanost temelji na dobrih osebnih odnosih, poštenosti, vzajemnem spoštovanju in prizadevanju za zdrav življenjski slog. Spoštujemo Zemljo in gojimo strast do vode.

Flaška ni le izdelek; je sredstvo za doseganje zdravja in harmonije v življenju. Kljub svoji majhnosti verjamemo, da lahko naredimo velike spremembe v svetu. Vsak od nas z majhnimi koraki pušča pomemben pečat. Verjamemo v pravico vsakega posameznika do čiste vode najboljše možne kakovosti, saj vemo, da ima to neposreden vpliv na zdravje in dobro počutje. Zavzemamo se proti prekomerni uporabi plastenk in onesnaževanju našega dragocenega planeta.

Flaška ni le izdelek – je poslanstvo. Poslanstvo, da spremenimo svet na bolje, ker verjamemo v moč vsakega posameznika, da prispeva k pozitivnim spremembam. Združeni v družini Flaška, gradimo mostove, ki povezujejo srca, in z vsakim prodanim izdelkom zasadimo seme pozitivne spremembe. Hvala, ker ste del naše družine, ki skupaj soustvarja svet, vreden življenja.

Flaska ekipa

Maks

Verjamem, da lahko z majhnimi koraki spreminjamo svet na bolje. Kot lastnik podjetja Flaška sem ponosen, da smo jih naredili že več kot pol milijona in na tej poti bomo nadaljevali. Moja vizija in strast do trajnostnega razvoja ter inovacij vodita našo ekipo. S svojo predanostjo si prizadevam, da skupaj ustvarjamo boljšo prihodnost za vse.

Andreja

Dobra voda je ključ do dobrega zdravja, enako pomembna pa je tudi urejena dokumentacija, ki je osnova za zdravo poslovanje. Kot računovodkinja zagotavljam urejene finančne procese skladne s predpisi, kar podjetju omogoča osredotočenost na trajnostni razvoj in inovacije.

Urša

Kot prodajna svetovalka uživam pri delu s strankami. Sem družabna, odprta in prijazna, kar mi omogoča, da vzpostavim pristne odnose s strankami. Verjamem, da je ključ do uspeha v prodaji iskrena komunikacija in razumevanje potreb strank. Ko greš sproščeno v službo, veš, da delaš v odličnem podjetju, s super ekipo, in se dela vedno lotiš z veseljem.

Julija

Verjamem, da najboljši marketing temelji na avtentičnih zgodbah, ki vzbudijo čustva in ustvarijo povezanost. S kreativnim dizajnom in močnimi sporočili skrbim, da Flaškina zgodba doseže široko občinstvo in spodbuja trajnostni način življenja.

Maša

Kot grafična oblikovalka vnašam svežino in sodobnost v naše materiale. Z inovativnimi idejami in kreativnimi pristopi poskrbim, da Flaškini materiali izstopajo in privabljajo poglede, saj verjamem v moč vizualne komunikacije.

Matej

Kot vodja kreative in fotograf skrbim za celovito vizualno identiteto Flaške. Moja naloga je ustvarjati estetsko dovršene, dosledno urejene in funkcionalne dizajne. Moja strast je ujeti lepoto in zgodbo Flaškinih izdelkov v objektiv in jih predstaviti na način, ki navdušuje kupce.

Spletno mesto uporablja piškotke za pravilno delovanje spletne strani in izboljšanje vaših izkušenj. Več informacij najdete v Politiki o piškotkih .