Moja košarica

Moja košarica

0,00 €
Skupaj:
O nas 

Pogoji poslovanja

Splošno

Pogoji poslovanja spletne trgovine www.flaska.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

 

S spletno trgovino www.flaska.si (v nadaljevanju tudi trgovina) upravlja podjetje Flaška d.d. (vsi podatki podjetja), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju prodajalec).


Za vas smo dosegljivi na:

Telefon: 04 53 33 631

GSM: 041 732 812

mail: voda@flaska.si

  

Pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika (kupca) in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

Prodajalec si pridržuje pravico kadarkoli in brez predhodne najave spremeniti pogoje poslovanja.

 

Fotografije so simbolične.

Naročilo

Kupec izbere izdelke in jih doda v košarico. Pred oddajo naročila si kupec ogleda vsebino izdelkov v košarici in po potrebi prilagodi svoj izbor (odstrani izdelke iz košarice, spremeni količino ipd). Za izpolnitev naročila mora kupec prodajalcu posredovati podatke za dostavo in plačilo, vključno s podatki za morebitne ugodnosti (koda za popust).

 

Kupec prejme potrditev naročila na svoj e-naslov. S tem je prodajalec zavezan k izpolnitvi naročila. Kopija naročila se shrani na strežniku trgovine.

 

Kupec prejme račun v paketu z vsebino naročila.

Obveznost plačila

Z oddajo naročila se kupec zavezuje k plačilu. V ta namen mora v postopku oddaje naročila v skladu s tretjim odstavkom 43.c člena Zakona o varstvu Potrošnikov izbrati način plačila. Brez izbire načina plačila kupec ne more oddati naročila. S končno ceno in zneskom za plačilo (skupaj s stroški dostave in pošiljanja) je kupec seznanjen pred oddajo naročila.

 

V primeru, da kupec v roku 15 dni ne prevzame pošiljke, ki se plača po  povzetju, se šteje, da je kupec odstopil od pogodbe. Če kupec izbere kot način plačila predračun in ne plača vsaj dela tega predračuna v roku 14 dni od prejema, se prav tako šteje, da je kupec odstopil od pogodbe. Prodajalec kupca ne terja za plačilo in mu ne dostavi naročenega blaga. 

 

 

Pozor: Enaki roki naj bodo tudi v poglavju "Odstop od pogodbe (Vračilo blaga brez obrazložitve)"!

Veljavnost cen in ponudbe

Cene v spletni trgovini veljajo do preklica oz. do objave novih. Kupcu je vedno garantirana cena, po kateri naroča. Z vsebino naročila in zneskom za plačilo je kupec še enkrat seznanjen v potrditvi oddanega naročila, ki ga prejme na naveden e-naslov.

 

Vse cene vsebujejo DDV.

Plačilni pogoji in pogoji dostave

Kupec izbere način plačila, ki mu najbolj ustreza. Na voljo ima različne načine plačila, ki jih trgovina glede na potrebe kupcev lahko spremeni.

 

Prodajalec odpremi naročene pošiljke v roku 7 dni.

 

Prodajalec sam izbere najugodnejši način dostave. V posebnih primerih se prodajalec in kupec lahko posebej dogovorita za način in rok dostave.

 

Kupec se strinja, da račun prejme v elektronski obliki  prek elektronske pošte. Če želi račun prejeti v tiskani obliki, bo to napisal v opombah.

Odstop od pogodbe (vračilo brez obrazložitve)

Odstop od pogodbe je urejen v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. To področje podrobneje opisujejo členi od 43.č do b43.e. Veljajo izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti (v nadaljevanju kupec).

 

Kupec ima pravico, da kadarkoli, najpozneje pa v 14 dneh od prevzema blaga, podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema.

Zakonsko določen rok 14 dni od prevzema blaga se lahko podaljša.

 

Kupec lahko svojo odločitev o odstopu od pogodbe sporoči telefonsko, na e-naslov ali po poštiKontakt.

 

V primeru, da kupec v roku 15 dni ne prevzame pošiljke, ki se plača po  povzetju, se šteje, da je kupec odstopil od pogodbe. Če kupec izbere kot način plačila predračun in ne plača vsaj dela tega predračuna v roku 14 dni od prejema, se prav tako šteje, da je kupec odstopil od pogodbe. Prodajalec kupca ne terja za plačilo in mu ne dostavi naročenega blaga.

Pozor: Enaki roki naj bodo tudi v poglavju "Obveznost plačila"!

 

Strošek vračila blaga v zvezi z odstopom od pogodbe bremeni potrošnika. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Zakonsko določen rok 14 dni od oddanega naročila se lahko podaljša.

 

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah (naročilih), katerih predmet je blago, ki

  • je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika,
  • je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
  • zaradi svoje narave ni primerno za vračilo,
  • je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
  • Odstop od pogodbe ni možen pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

 

Kupec mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

 

Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je v izračunu zneska za plačilo upoštevana promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo (vrne se dejansko plačan znesek).

 

Vračilo dejanskih plačil bo izvedeno v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.

Zakonsko določen rok 14 dni od prejema sporočila se lahko skrajša.

Pritožbeni postopek

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).


Za vse pritožbe nas lahko kontaktirate na telefon: 04 53 33 631, GSM: 041 732 812 ali mail: voda@flaska.si, lahko pa nam vrnete izdelke skupaj z opisom problema. Vse pritožbe bomo rešili hitro, korektno in v skladu z veljavno zakonodajo.

Priporočila za sprejem in vračilo pošiljke

Pošiljke vedno odpirajte previdno, da ne poškodujete vsebine. Shranite originalno embalažo in transportno embalažo. Oboje uporabite za morebitno vračilo izdelkov. Ob vračilu izdelke varno zapakirajte in priložite opis razloga vračila.

Nakup za pravne osebe

Za pravne osebe veljajo ti pogoji poslovanja z izjemo možnosti odstopa od pogodbe.

Možnost napake

V spletni trgovini in na ostalih spletnih straneh vam nudimo kar se da koristne in natančne informacije. Kljub vsemu obstaja možnost, da smo kje naredili napako. Morebitni potrebni popravki bodo objavljeni nemudoma.

Varovanje osebnih podatkov

Z osebnimi podatki kupca bomo ravnali v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter jih ne bomo dali v uporabo tretjim osebam. Osebne podatke bomo uporabili za potrebe izpolnitve naročila (npr. pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov). V kolikor soglašate s prejemanjem e-novic, boste prejemali tudi ostala informativna in komercialna sporočila.

 

Kadarkoli lahko v skladu s 73. členom Zakona o varstvu osebnih podatkov pisno zahtevate, da prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.