Moja košarica

Moja košarica

0,00 €
Skupaj:
06
okt

Flaška Olympiaregion Seefeld Edition

22
sep

Zgodba o pluti

18
avg

Junaško po Flaško

05
jun

Flaška Emoto Peace Project

29
maj

Emoto Peace Project

21
mar

Greste na izlet?

06
feb

Flaška se bo ponovno predstavila na sejmu Biofach

03
feb

Flaška Zlati orel

09
nov

Nova Flaška 0,3l

19
okt

Spet prihaja tisti čas…

15
sep

Novo! Flaška Jeans

15
sep

Flaška na 20. Bolle teku okrog Blejskega jezera

19
avg

Ščetka Natural

21
jul

Kolekcija Posebna izdaja

16
maj

Flaška Vilinski simboli

22
mar

Spet nekaj novega... Flaška Kratek rokav

09
mar

Novi modeli Flašk! Flaška Soft

05
feb

Flaška ponovno na sejmu Biofach

05
nov

Obiščite ekipo Flaška na sejmu Narava zdravje

08
okt

Flaška Cork z logotipom vašega podjetja

25
sep

Obiskali smo steklarno Vetreria Etrusca

09
sep

Glasuj za naj fotko kuža!

24
avg

Doggy Flaška

18
avg

Flaška ponovno na prelomnici

24
jul

Shamballa ima svojo Flaško

13
apr

Spomladanska osvežitev Flaškine kolekcije

Flaška na sejmu Biofach

Pitje vode pozimi

Flaška kot poslovno darilo

Novo! Flaška I Feel Slovenia

Viktor Schauberger ICOST konferenca 2014

Glasovanje Nexty

Projekt Flaška Guardian se zaključuje

Reprogramiranje Flaške

Flaška v Kaliforniji

Flaškino darilo za 4. rojstni dan

30
sep

Spoznaj Flaško - risanka o Flaški

16
okt

Novo! Vrč Vodan

12
jul

Flaska Cork – ročno delo narave

18
nov

Flaška na sejmu Simei

09
nov

Domen Pavlič zopet med najboljšimi

22
avg

Za lažje slovo od poletja...

22
maj

Flaška Grip - oprijemljiva barvitost

07
maj

Posebna izdaja Flaška Zabi

29
mar

Flaška Organic sedi 81!

06
feb

Flaška Valentina – posebna izdaja

29
jan

Flaška in skeptiki (odziv na članek Flaška na Hrvaškem brez psevdoznanstvenih trditev)

10
apr

Posebna izdaja - Flaška Guardian

23
jan

Anton Komat, predavanje: Vzroki in posledice motilcev hormonskega ravnovesja

08
jan

Privatizacija vode se je že začela

Ko Flaška postane del osebne Celostne grafične podobe...

Objavljeno: 05.03.2012

Celostna grafična podoba (CGP) nekega podjetja ali branda so vsi vizualni elementi, ki naj bi kar najbolje izražali njihove vrednote, osebnost, dejavnost ipd. Oblikovalci nam pripravijo logotipe, izberejo barve in tipografijo, določijo pravila – torej naredijo vse potrebno, da bo CGP dejansko predstavljal zgoraj omenjene lastnosti. Pomemben element je tudi aplikacija CGP – tudi  promocijski izdelki, na katere se tiskajo logotipi in dizajni so skrbno izbrani. Skratka v projekt se vloži precej časa in denarja, iz česar lahko sklepamo, da je stvar zelo pomembna.

 Flaška Miška

Zakaj to pisanje? Pred časom, se je na nas namreč obrnila Maša, ki je imela posebno nalogo za njen študij grafičnega oblikovanja. Želela je, da ji na Flaško natisnemo poseben vzorec. Po izmenjavi mailov nam je razložila za kaj gre:

 

Gre za projekt pri enem od izbirnih predmetov grafične smeri. V njem sta združeni dve nalogi:

 

1. naloga: JAZ SEM (poenostavljeno predstaviti svojo osebnost ali določene osebnostno prezentativne značilnosti)

2. naloga: Celostna Grafična Podoba

 

Po neštetih skicah in tipografskih poizkusih je nastala tale miška. Njen repek v bistvu izhaja iz besede Miš Maš. To je bila moja najljubša knjiga v mladih letih, poleg tega me pa vsake toliko še vedno kdo ljubkovalno pokliče miš. Miš Maš je znan tudi po tem, da so se v njegovi kuhinji ponoči dogajale magične stvari, tako kot se vsako noč na mojem računalniku :)

 

Logo je zato v obliki miške je in po zgledu računalniške miške. Očitno je tudi, da je miška zelo igrivega videza, kar seveda spet predstavlja zelo pomemben del moje osebnosti.

 

Tako zelo sem vesela, da bo sedaj moja miška krasila Flaško. Za CGP smo namreč morali postaviti naše logotipe na različne izdelke. Mogoče se mi zaradi lastnih vrednot zdi, da se malemu logotipu lepo poda izdelek, ki spodbuja ekološko osveščenost in zdravo življenje.

 

Maša

 

Veseli smo, da je prav Flaška izdelek, ki povzema Mašine vrednote, torej skrb za okolje in zdravo življenje, in da je Maši toliko všeč, da si jo je izbrala za reprezentativen izdelek. Tako je Flaška postala del njene življenjske zgodbe.  Očitno smo na pravi poti :).